امروزه با گسترش اینستاگرام و روی آوردن مردم به آن، استفاده از امکانات جانبی برنامه فوق به‌شدت افزایش یافته است. یکی از مواردی که بسیاری از مردم به دنبال یادگیری آن هستند، چگونگی نغییر فونت استوری به‌منظور تنوع در آن است. همچنین برخی افراد که دارای شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام با تعداد دنبال کنندگان بسیار هستند باید صفحه خود را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

تغییر فونت اینستاگرام یکی از موارد بسیاری است که اثر مثبتی در جلب نظر دنبال‌کنندگان دارد. این مقاله به‌صورت تخصصی به این سؤال که چگونه فونت استوری مان را تغییر دهیم اشاره کرده است.

نحوه تغییر فونت اینستاگرام به‌صورت مرحله‌به‌مرحله در گوشی‌های اندروید

تغییر فونت استوری یکی از موارد بسیار مهم در راستای جلوه بهتر و تأثیرگذاری محتوای موردنظر در میان دنبال‌کنندگان است. به عبارتی برخی افراد با فونت‌های پیش‌فرض استوری مشکل داشته و سعی در تغییر آن دارند. به همین دلیل این سؤال که چگونه فونت استوری مان را تغییر دهیم به یکی از رایج‌ترین پرسش‌ها در میان افراد دارای صفحه‌های رسمی در اینستاگرام تبدیل شده است.

موارد زیر به بررسی کامل تمام مراحل تغییر فونت استوری در اینستاگرام می‌پردازد. البته راه‌های تغییر فونت در استوری‌های برنامه اینستاگرام بسیار مختلف است که متقاضیان باید بر اساس نظر شخصی و میزان زمانی که برای آن لازم است یکی از راه‌های فوق را انتخاب کنند.

  • روش اول برای تغییر فونت استوری اینستاگرام در گوشی‌های اندروید

اولین و راحت‌ترین روش برای تغییر فونت در استوری اینستاگرام در گوشی‌های اندروید از طریق تغییر تنظیمات اصلی گوشی انجام می‌شود. در این روش متقاضی باید در ابتدا به تنظیمات اصلی گوشی مراجعه کرده و بخش Display و با بر روی گزینه تغییر فونت که با نام Screen zoom and font نوشته شده است، کلیک کند. در منوی صفحه فوق انواع فونت نمایش داده شده است که متقاضی با کلیک بر روی فونت موردنظر می‌تواند در همه اپلیکیشن‌ها با سبک نوشتاری موردنظر تایپ کند.

  • روش دوم برای تغییر فونت استوری اینستاگرام در گوشی‌های اندروید

در روش دوم تغییر فونت استوری متقاضی می‌تواند با نصب برنامه‌های مختلف و مخصوص نسبت به فرآیند فوق اقدام کند. در این روش در ابتدا عکس موردنظر را به نرم‌افزار موردنظر انتقال داده و با نوشتن متن موردنظر و انتخاب فونت مناسب برای آن، سبک نوشتاری متن فوق را تغییر می‌دهیم. یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای این پرسش که چگونه فونت استوری مان را تغییر دهیم در گوشی‌های اندروید، اپلیکیشن Matnnegar است که استفاده از آن بسیار ساده و سریع است.

 

بررسی طریقه تغییر فونت استوری اینستاگرام در گوشی‌های اندروید
بررسی طریقه تغییر فونت استوری اینستاگرام در گوشی‌های اندروید

 

نحوه تغییر فونت اینستاگرام به‌صورت مرحله‌به‌مرحله در گوشی‌های آیفون

در این روش از تغییر فونت استوری اینستاگرام در گوشی‌های آیفون افراد می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن StoryFont در سریع‌ترین زمان ممکن فونت متن موردنظر خود را تغییر دهند. برای این فرآیند متقاضیان ابتدا متن موردنظر خود را درون برنامه تایپ کرده و فونت آن را به هر سبکی که در نظر دارند، تغییر می‌دهند. البته تصویر زمینه عکس موردنظر در این برنامه به‌صورت ساده است که متقاضی با آسانی امکان تغییر آن را دارد.

دلایل اهمیت تغییر فونت استوری

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، تغییر فونت بیو اینستاگرام و استوری‌های به اشتراک گذاشته شده مزایای زیادی را برای متقاضیان به دنبال دارد. آشنایی با مزایای تغییر فونت استوری به متقاضیان کمک می‌کند تا در هنگام به اشتراک‌گذاری ویدئو یا عکس در استوری، نظر مثبت بیننده‌های خود را به دست آورند. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است تمام مزایای تغییر فونت استوری را به‌طور کامل توضیح می‌دهد.

  • یکی از مهم‌ترین مزایای تغییر فونت استوری، جلب نظر مثبت مخاطبان از طریق ایجاد تنوع در صفحه موردنظر است.
  • متقاضیان از طریق تغییر فونت استوری می‌توانند زیبایی عکس یا فیلم موردنظر را افزایش داده و حس خوبی را به مخاطبین خود القا کنند.
  • از دیگر موارد بسیار مهم که بسیاری از افراد را برای یافتن این سؤال که چگونه فونت استوری مان را تغییر دهیم ترغیب می‌کند، جذب مخاطبین بیشتر برای بازدید از پیج است؛ زیرا با تغییر و ایجاد تنوع در پیج به‌صورت خودبه‌خود، مخاطبین به سمت مشاهده محتوای موردنظر سوق داده می‌شوند.
  • ایجاد تنوع در فونت استوری، پیچ موردنظر را از سایر پیج‌ها جدا کرده و به‌نوعی ارزش و اعتبار خاصی به آن می‌بخشد.

تأثیرگذاری دستوری‌هایی که از فونت‌های خاص برای آن‌ها استفاده شده است بسیار فراوان بوده و هوشمندانه است.

 

دلایل اهمیت تغییر فونت استوری در اینستاگرام
دلایل اهمیت تغییر فونت استوری در اینستاگرام

 

نکات مهم برای انتخاب فونت مناسب برای استوری

یکی از نکات بسیار مهم برای پاسخ به این پرسش که چگونه فونت استوری مان را تغییر دهیم، انتخاب نوع فونت مناسب برای محتوای موردنظر است. با وجود اینکه در بالا به تأثیرات تغییر فونت استوری و مزایای آن اشاره کردیم، باید به این نکته دقت کنیم که انتخاب نوع فونت مناسب برای استوری از اهمیت بالایی برخوردار است. متقاضیانی که قصد تغییر فونت مناسب برای استوری را دارند باید در مرحله ابتدایی نوع فونت مناسب برای محتوای موردنظر را انتخاب کنند.

به عبارتی فونت‌هایی که برای استوری‌ها استفاده می‌شود باید با نوع محتوای موردنظر تطابق داشته باشند. برای مثال محتواهایی که سبک‌های سنتی دارند باید از فونت‌های کشیده مانند فونت نستعلیق استفاده کنند؛ زیرا انتخاب سبک نوشتاری متن موردنظر، تأثیر بیشتری بر روی مخاطبان خواهد داشت.

 

نکات مهم در راستای انتخاب فونت مناسب برای استوری و بیو اینستاگرام
نکات مهم در راستای انتخاب فونت مناسب برای استوری و بیو اینستاگرام

 

نحوه تغییر فونت بیو اینستاگرام

تغییر فونت بیو اینستاگرام یکی از روش‌های بسیار ساده برای جذاب کردن پیج‌ اینستاگرام به حساب می‌آید که به دو صورت انجام می‌شود. اولین روش استفاده از سایت‌های مختلف همچون سایت LingoJam است که متقاضی با نوشتن متن موردنظر و تغییر فونت آن می‌تواند با کپی نوشته حاصل آن را در قسمت بیو قرار دهد. در روش دوم نیز که برای گوشی‌های آیفون انجام می‌شود متقاضی باید از اپلیکیشن‌های مخصوص استفاده کنند که عملکرد آن مشابه مطالب اشاره شده در بالا است.

 

نحوه تغییر فونت بیو اینستاگرام
نحوه تغییر فونت بیو اینستاگرام

 

کلام آخر

ما در این مقاله به‌طور کامل به بررسی پرسش این سؤال پرداختیم که چگونه فونت استوری مان را تغییر دهیم؟ به‌طورکلی تغییر فونت استوری یکی از موارد بسیار مهمی است که متقاضیان به کمک آن امکان ارتقای پیج خود را خواهند داشت. راه‌های زیادی برای تغییر فونت استوری وجود دارد که ساده‌ترین آن‌ها تغییر تنظیم فونت اصلی تلفن همراه است. دومین روش برای تغییر فونت‌هایی که در استوری‌ها استفاده می‌شود استفاده از نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام است.

به عبارتی متقاضیان با نصب برنامه‌های مخصوص تغییر فونت می‌توانند با ایجاد نوشته خود و با کلیک بر روی فونت موردنظر سبک نوشتاری متن خود را تغییر دهند. یافتن پاسخ این پرسش که چگونه فونت استوری مان را تغییر دهیم مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد که شامل مواردی همچون جذب نظر مخاطبین، زیبایی استوری، تأثیرگذاری بیشتر محتوای قرار داده شده در استوری، جذابیت بالای آن و بسیاری از موارد دیگر می‌شود.